Forum zrzeszające użytkowników Fiatów
CZeśc
załaożyłem wkoncu dodatkowe wskaźniki
Potrzebuję podlączyć pod maską dwa kamelki
1. to kabelek od obrotomierza który trzeba wpić w instalację
2. ciśnienie oleju do którego mam jeszcze dodatkowy czujnik.
Jak zwykle cierpie na brak kasy więc musi być to człowiek pewny a zarazem nie drogi.
POZDRO i z góry dzieki za pomoc
Offline
a co za problem to zrobić??? zwykle obrotek podłacza się pod cewke albo na któryś pin w kompie - znajdz w necie schemat i sprawdź pod który. A czujnik oleju to do czujnieka oleju heh
Offline
TwaRożek napisał:
a co za problem to zrobić??? zwykle obrotek podłacza się pod cewke albo na któryś pin w kompie - znajdz w necie schemat i sprawdź pod który. A czujnik oleju to do czujnieka oleju heh
hej ale żeś wymyślił tyle to ja też mam na schemacie namalowane.
Offline
to podłacz to jak masz schemat napisz na forum cieniasa jak nie jesteś czego pewien tak sie zwykle robi i samemu a nie wszystko do jakiś mechaników co wiedzą tyle co Ty albo i mniej
Offline
TwaRożek napisał:
to podłacz to jak masz schemat napisz na forum cieniasa jak nie jesteś czego pewien tak sie zwykle robi i samemu a nie wszystko do jakiś mechaników co wiedzą tyle co Ty albo i mniej
Może faktycznie podjadę do kumpla do garażu tylko boję se tego cisnienia oleju.
POZDRO
Offline
cisnienia balbym sie najmniej hehe nie ingeruje w orginalna instalacje
problemy masz kosmiczne tez chcialbym tylko takie miec
Offline
TwaRożek napisał:
paska też sam nie zrobiłeś
Nie, u Kropka...
Cały czas wychodzę z założenia ze nie jestem mechanikiem i niektórych rzeczy po prostu nie chce sam robić.
Ale coraz więcej rzeczy w aucie jest robionych i zrobionych przeze mnie.
Nie będe wyszczególniał co bo ci którzy mają wiedzieć wiedzą.
POZDRO
Offline
a potem się naczytają niektórzy i myslą że na swapa trzeba 8 tys zł
mnie jakoś to niewiele kosztowało i też nie jestem mechanikiem ale odkrecić pare srubek zmienić silnik i spowrotem skirecić to chyba nic trudnego a reszta to zwykle w instrukcjach naprawy opisana czasami nawet jakim kluczem krecić
Ostatnio edytowany przez TwaRożek (2006-10-15 13:29:59)
Offline
TwaRożek napisał:
a potem się naczytają niektórzy i myslą że na swapa trzeba 8 tys zł
mnie jakoś to niewiele kosztowało i też nie jestem mechanikiem ale odkrecić pare srubek zmienić silnik i spowrotem skirecić to chyba nic trudnego a reszta to zwykle w instrukcjach naprawy opisana czasami nawet jakim kluczem krecić
nie porónój przekładki starego gaźnikowca z silnikiem na wtrysku.
Mnie całość Swapu wyniosła 6000 (silnik, wszystki częście, przeglad, rejestracja, wszystkie nowe płyny, wydech) z tego tylko 600 zł to pieniądze dla mechanika.
POZDRO
Offline