hustla - 2006-10-14 20:16:47

CZeśc

załaożyłem wkoncu dodatkowe wskaźniki
Potrzebuję podlączyć pod maską dwa kamelki
1. to kabelek od  obrotomierza który trzeba wpić w instalację
2. ciśnienie oleju do którego mam jeszcze dodatkowy czujnik.

Jak zwykle cierpie na brak kasy więc musi być to człowiek pewny a zarazem nie drogi.

POZDRO i z góry dzieki za pomoc

TwaRożek - 2006-10-14 20:47:54

a co za problem to zrobić??? zwykle obrotek podłacza się pod cewke albo na któryś pin w kompie - znajdz w necie schemat i sprawdź pod który. A czujnik oleju to do czujnieka oleju heh

hustla - 2006-10-14 21:22:56

TwaRożek napisał:

a co za problem to zrobić??? zwykle obrotek podłacza się pod cewke albo na któryś pin w kompie - znajdz w necie schemat i sprawdź pod który. A czujnik oleju to do czujnieka oleju heh

hej ale żeś wymyślił tyle to ja też mam na schemacie namalowane.

TwaRożek - 2006-10-14 22:58:00

to podłacz to jak masz schemat napisz na forum cieniasa jak nie jesteś czego pewien tak sie zwykle robi i samemu a nie wszystko do jakiś mechaników co wiedzą tyle co Ty albo i mniej

hustla - 2006-10-15 02:25:57

TwaRożek napisał:

to podłacz to jak masz schemat napisz na forum cieniasa jak nie jesteś czego pewien tak sie zwykle robi i samemu a nie wszystko do jakiś mechaników co wiedzą tyle co Ty albo i mniej

Może faktycznie podjadę do kumpla do garażu tylko boję se tego cisnienia oleju.

POZDRO

Mobii - 2006-10-15 03:57:59

cisnienia balbym sie najmniej hehe :D nie ingeruje w orginalna instalacje :P
problemy masz kosmiczne :D tez chcialbym tylko takie miec :D

TwaRożek - 2006-10-15 11:50:42

paska też sam nie zrobiłeś

hustla - 2006-10-15 11:58:10

TwaRożek napisał:

paska też sam nie zrobiłeś

Nie, u Kropka...

Cały czas wychodzę z założenia ze nie jestem mechanikiem i niektórych rzeczy po prostu nie chce sam robić.
Ale coraz więcej rzeczy w aucie jest robionych i zrobionych przeze mnie.

Nie będe wyszczególniał co bo ci którzy mają wiedzieć wiedzą.

POZDRO

TwaRożek - 2006-10-15 13:27:55

a potem się naczytają niektórzy i myslą że na swapa trzeba 8 tys zł
mnie jakoś to niewiele kosztowało i też nie jestem mechanikiem ale odkrecić pare srubek zmienić silnik i spowrotem skirecić to chyba nic trudnego a reszta to zwykle w instrukcjach naprawy opisana czasami nawet jakim kluczem krecić

hustla - 2006-10-15 13:50:40

TwaRożek napisał:

a potem się naczytają niektórzy i myslą że na swapa trzeba 8 tys zł
mnie jakoś to niewiele kosztowało i też nie jestem mechanikiem ale odkrecić pare srubek zmienić silnik i spowrotem skirecić to chyba nic trudnego a reszta to zwykle w instrukcjach naprawy opisana czasami nawet jakim kluczem krecić

nie porónój przekładki starego gaźnikowca z silnikiem na wtrysku.
Mnie całość Swapu wyniosła 6000 (silnik, wszystki częście, przeglad, rejestracja, wszystkie nowe płyny, wydech) z tego tylko 600 zł to pieniądze dla mechanika.

POZDRO

www.louisiana.pun.pl www.saar.pun.pl www.mounds.pun.pl www.petz5-forum.pun.pl www.gra-megaman.pun.pl