Auto nabyłem w lutym 1999 roku. W marcu została dokonana pierwsza modyfikacja. Był to pseudo sportowy tłumik z okrgłą końcówką ze stali nierdzewnej. Później długo, prawie nic się nie zmieniało, nie licząc takich detali jak pierwszy stożek (firmy BMC), magnetyzer Maksor Sport, Białe tarcze zegarów. Pierwszą poważną modyfikacją było zawieszenie, które zostało obniżone o 5 cm. Po jakimś czasie przyszła kolej na przebudowę instalacji Car-Audio - po pierwsze głośniki i kable. Te modyfikacje wymusiły wyrzucenie kaseciaka i założenie jednostki z CD, był to Panasonic DFX100. 2 kwietnia 2004 zostały zakończone prace stylizacyjne przygotowujące auto do sezonu. W kwietniu 2005 roku auto zostało wyposażone w nowy silnik 1242 ccm o mocy 75 KM. Somochód mój jest właściwie cały czas w budowie i jeszcze dużo pracy przy nim zostało, niestety są to prace i części wymagające coraz większych nakładów.
Specyfikacja: Silnik: - Seryjna jednostka fiata 1242 ccm (moc 78 KM, moment obrotowy 98 Nm - www.hustla.one.pl/dodatki/wykres.gif ) - Filtr powietrza: SuperSport - Dolot powietrza to TORQUE wykonana przez kolegów: Janka i Artura z www.doloty.republika.pl - Wydech: * Seryjny kolektor wydechowy * Robiona na wymiar rura 43 mm przez całe auto * Końcowy tłumik LORBI Ala'Mugen o średnicy 125mm (Wygrany w konkursie organizowanym przez Auto Tuning Świat) Zawieszenie: - Sprężyny: Czerwone sportowe robione w Polspring'u - Amortyzatory od sporting'a skrócone i utwardzone - Koła: * Felgi: TOORA T440 14x6''<br> * Opony: Pirelli P6000 o rozmiarze 175/50 R14 - Rzkład mas ze mną za kierownicą: * Przód: 59,73 % * Tył: 40,27 % Styl: - Maska: środek przedłużony prawie do zderzaka, nachodzi teraz na swiatła i na kierunkowskazy, dla lepszego dopasowania zostały też delikatnie zmodyfikowane błotniki, na masce pojawił się też wylot ciepłego powietrza umiejscowiony nad filtrem. - Zderzak Przedni: zaspawane wcięcie biegnące przez jego środek i seryjne miejsce na rejestrację, która została umieszczona na dole, wycięty plastik zza kratek na całość. Na dole po obu stronach zostały wpasowane halogeny. - Lusterka Boczne: Zostały zapożyczone z chopera i pomomalowane w kolorze czarny mat - Klapa Bagażnika: Została wyczyszczona z wszelkich wystających elementów i dodatkowo przedłużona tak, że nachodzi delikatnie na tylne lampy - Zderzak Tylny: zaspawane wcięcie biegnące przez jego środek, wnęka na rejestrację przeniesiona w dół. Boki zostały przedłużone dokładkami. - Zaciski i bebny zostały pomalowane na czarno a dystansy pokryte warstwa "złotego" ocynku Audio: - Jednostka Steruj±ca: DVA-9860R (CD/MP3/DVD) - Kondensator: DIETZ zabudowany w bagażniku - Wzmacniacz 4 kanałowy: Kicx KAP-45 - Sekcja audio dla tyłu: * 2-drożny zestaw Panasonic EAK-DS130 z: 2,5 cm jedwabnymi tweeterami i 13 cm SSD wooferami; zamontowane w drewnianych panelach umieszczonych po bokach tylniej kanapy - Sekcja SUB-niskotonowa * 25cm subwoofer In-Phase TX-10, 1200W zabudowany w zamkniętej skrzyni w bagażniku
Wnętrze: - Białe tarcze zegarów z cyframi pod¶wietlanymi na szmaragdowo, ramka wokół liczników lakierowana na kolor błękitny - Zmienione na niebieskie podświetlenie pod sterowaniem ogrzewania i zegarkiem elektronicznym - Przedłużenie konsoli środkowej i ramki wokół wywietrzników polakierowane pod kolor nadwozia - Przez całą; szerokość kokpitu przechodzi niebieski pasek z materiału (Plany: Obicie kokpitu Alkantarą w kolorze czarnym i niebieskim) - Drzwi obite materiałem w kolorach niebieskim i czarnym - Dwa fotele kubełkowe - NONAME hustla promodel - kolor czarny z niebieskim siedziskiem pod kolor innych elementów wnętrza - Dźwignia zmiany biegów - mieszek z niebieskiej skóry, gałka firmy Jacky - Tylnia kanapa przerobiona na zdecydowanie dwu osobową - niebieskie środki i czarne "BUŁY" - (Plany: Obicie podsufitówki tym samym niebieskim materiałem, który jest na fotelach i kanapie) Osiągi: - 0 - 20 km/h - 1,3s - 0 - 40 km/h - 2,7s - 0 - 60 km/h - 5,1s - 0 - 80 km/h - 8,0s - 0 - 100 km/h - 11,5s - 0 - 120 km/h - 16,7s - 0 - 140 km/h - 24,1s - 0 - 150 km/h - 28,7s - 1/4mili w 17,708 s. ET, 17.930 s. ET-RT - Pomiar dokonany na Bemowie / SSS - V-MAX tak naprawde na razie nieznany, bo na 4 biegu kończy się licznik ale 180 km/h na pewno już padło Auto powstaje z mojej pasji, ale jest kilka osób, którym należa się podziękowania, bez których nie było by takie jak teraz. Chciałbym podziękować moim rodzicom, którzy na każdym kroku starają się wspierać nie tylko moją pasję, ale mnie jako człowieka. Marcinowi mojemu koledze z pracy, który pomaga mi uporać się z elektryką w tym sprzęcie. Robertowi mojemu mechanikowi, który dba o to by silniczek działał bez zarzutu.
|